sunnuntai 7. helmikuuta 2016

Superdieettitapaaminen Treella ja neljä viikkoa Superdieettiä takana

Tänään tuli neljä viikkoa täyteen diettaamista Fitfarmin ohjeilla. Tän aamun punnituksessa painoa lähtenyt 600g. Alkaa näköjään tahti hiipumaan. Vielä kun rupeis senttejä katoamaan kropasta, niin se toisi vähän lisämotivaatiota. Paino on mulle se ja sama, mutta olis ihan kiva mahtua pienempiin housuihin ja siihen tää homma ei nyt auta. Joo, tiedetään, jokaisen aineenvaihdunta on erilainen ja plaaplaa.. Mä tahon muutoksia nyt heti! :D



Meillä oli tänään Superdieettiläisten tapahtuma Tampereella WTC-salilla. Hiukan oli hankaluuksia löytää perille, vaikka luulis että meikäläinen osais ettiä osotteet. Mut ei. Parasta oli kun näin salin, mutta siitä kohtaa ei sinne saanutkaan ajaa. Lopulta kyllästyin pyörimiseen ja parkkeerasin auton vaan kadun varteen. Sali on tehty kallionsisään, aika hauska sisustus. Erilaisia osastoja löytyi, me treenattiin kahdessa vierekkäisessä paikassa. Kahteen ryhmään jakauduttiin ja toinen ryhmä teki kehon omalla painolla suoritteita ja toisella ryhmällä oli painoja mukana. Viis eriliikettä ja putkeen tehtiin, niinkuin joskus yläasteella kuntopiiriä.

Meinas mennä heti ekaks jo vituralleen treeni. Siellä oli kaks personal traineria pitämässä sitä treeniä ja ne kysy että kai kaikki on muistanu syödä suolaa. Suolaa? Ei mun aamupala sisällä suolaa... Harvemmin oon sitä rahkaan laittanu. Eipä ollu tapaamis-ohjeissa mainintaa tuosta. Kai ne ihmiset kuvittelee, että jos treeni alkaa klo 12 niin ihmiset on jo syöny ruokaakin. Mä nyt söin aamupalan vasta 10.55, just ennen kun lähdin ajeleen Tamperetta kohti..

Olin ekaks siinä ilman painoja-ryhmässä. Ihan kiva oli aitoja ylitellä ja tehdä polvennostoja sun muuta. Mutta se pirun burpee, eli yleisliike (Tikiksen ohjeet liikkeeseen). Oon aina inhonnu sitä, siinä rupee aina huimaamaan. Niin nytkin. Hyvin sai kuitenkin alkulämmön hankittua ja kyllähän siinä vähän alkoi hikikin jo olla :)

Sitten sinne toiselle puolen. Se se vasta oli rääkki! Kyykkyjä kahvakuulan kanssa, tangon kanssa maastaveto+rinnalle ja suorille käsille ylös (mainittakoon, että oon tehny tätä salilla, mutta puolet kevyemmällä tangolla :D ), painopallon viskomista ja vähän lisää kahvakuulaa. Ja kaikista tuskaisin mun pakaroille; laatikon päälle nousua. Laatikkohan oli vaan pikkasen korkee :) Ekaks kyykkyyn, sitten toisella jalalla laatikonpäälle ja alas ja sitten toisella jalalla ylös, alas ja kyykkyn jne. Pari ekaa kierrosta meni vielä puhisemalla mutta vikalla kierroksella ei meinannu enää jaksaa. Ajat siis piteni koko ajan, eka kierros oli lyhyt ja siitä aikaa sitten kasvatettiin. Lopuks vähän hölkkäiltiin ja sitten treenin jälkeen saatiin kysellä PT:iltä jos oli kysymyksiä.

Kaiken kaikkiaan huipputreeni, tätä lisää :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti