sunnuntai 7. helmikuuta 2016

Mäkipelto teki ME:n, mä voitin! Haastetaanko yrityksiä / yhdistyksiä ExtremeRuniin?

Mäkipelto veteli huikeet 5050 leukaa, vittu morjes! Se on aikalailla tarkalleen 5050 leukaa enemmän mitä mä oon vetäny koko ikäni aikana! Äijältä huikee suoritus.

Lihavat Ensihoitajat onnittelee uutta maailmanennätyksen haltijaa!

ExtremeRun järjesti omilla facebook sivuillaan kilpailun jossa piti arvata että montako leukaa herra vetelee. Täytyy myöntää että olin hieman skeptinen tän touhun suhteen ja heitin arvauksen vähä alakanttiin muihin veikkauksiin nähden. Veikkasin 4973, seuraavaksi lähin taisi olla 5151. No oli miten oli, niin voitin!
Palkintona tässä kilpailussa oli ilmainen osallistuminen kaikkiin tämän vuoden ExtremeRun tapahtumiin!

No meillähän jo aikaisemmin oli tuolla toi FB haaste että jos 3000 tykää meidän sivusta niin me kaikki osallistutaan syksyllä olevaan peurungan tapahtumaan. Nyt tilanne on kuitenkin se että ainakin meikäläisen tarvinnee osallistua näihin kaikkiin. Ja minähän meen ne vaikka väkisin! :D

Aloin tässä miettiin että pitäiskö mun haastaa vaikkapa paikallisia yrityksiä tai yhdistyksiä osallistuun näihin eri tapahtumiin?! OISKO EHDOTUKSIA?!

Ensimmäinen koitos on siis Peurungassa jo ens kuussa!!!?!?!??! 12.3. tarkemmin sanottuna. Sinne siis lähden, yksin en lähde, jos vapaaehtoisia ei löydy niin joitain pakotetaan.
Ja tiedoks niille jotka ei tiedä, mä jaksan juosta ehkä 50 metriä tällä hetkellä. Että ihan kävelyseuraa tässä ny kaipaillaan :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti