sunnuntai 9. lokakuuta 2016

Viikko vierähtänyt

Niinhän se viikko on tässä on vierähtänyt ja yksi kilo painostakin on hävinnyt, jei :).

Aika on mennyt lähinnä sairaan lapsen hoidossa ja itse en ole "ehtinyt" salille, eihän se olekkaan täällä meillä auki kuin 4:30 - 24.. eli siis huono tekosyy tuo kyllä, mutta sentään ratsastamassa ja tietysti koiran kanssa lenkkeilemässä olen käynyt.

Enemmän olen pyrkinyt tohon ruokailuun vaikuttamaan ja tekemään niitä oikeita valintoja ja kai mä siinä oon jotenkin edes onnistunut, kun pientä tulostakin saanut.  Mut kaksi ongelmaa mulla on, miten ihmeessä muistaisi syödä tasaisin väliajoin, kotona ainakin, mä saatan syödä sen aamupalan vasta 10-12 välissä. Oon aina ollut sellainen, että aamupala saa mut voimaan pahoin ja pitää olla yli tunti hereillä ennen kuin voi kuvitellakkaan syömistä, mitä mä keksin tähän? ja toinen, mitä mä syön välipalana? oon allerginen hedelmille, pähkinöille, manteleille,  suurimmalle osalle juureksista raakana, olis hienoo jos keksis jonkun terveellisen välipalan ja plussana siihen vielä, et sitä pystyis vaikka töissä kuljettaa siellä ampumalanssissa mukana..... Jos jollain on tähän hyviä vinkkejä niin antaa palaa tänne päin !

Nyt alkaakin sitten se minun kompastuskivi aika, kaksi seuraavaa viikkoa, mä oon aina ollut tosi hyvä aloittaa näitä laihdutusprojekteja, mut kolmannen viikon jälkeen se jatkaminen on, noh sanotaanko niin, että haasteellista, mutta eteenpäin sano mummo lumessa - vai miten se nyt meni

Ps. koska mun puhelin ja tietokone ei halua leikkiä keskenään niin, jää nyt viikon aikana napsitut kuvat laittamatta teille :(, mutta saatte nauttia mun suloisista liikuntakumppaneista

Onni on omistaa oma tallikoira :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti