maanantai 10. lokakuuta 2016

Eka viikko kunnialla läpi!

Täytyy olla tyytyväinen ekan viikon -1.9kg saavutukseen. Tämä tullut ruokavalio fiksauksilla ja nesteet saanu kyytiä kun yrittänyt muistaa juoda enempi. Ruokavalio ollut viikon rahkaa, pilttiä, mehukeittoa ja pähkinöitä aamuin, illoin ja siinä välissä. Lounaat ja päivälliset oon korvannut ateriankorvike patukoilla tai jollain juomalla. Perjantain treenipäivänä söin sitten vähän enempi. Pahinpiin mielitekoihin (iltaisin) olen syöpötellyt kalkkunaa suoraan paketista kera sinapin.

Treenaamassa kävin tosiaan vaan perjantaina. Sitä en tiiä miksi ei muka muina päivinä ois ehtiny. No ne perjantain treenit olikin ihan hullut tapansa mukaan kun pt.n ohjeiden mukaan lämmiteltiin eka 40min salilla ja sitten se 20min tehtiin "töitä". Meinasin kuolla siinä 20 minuutin aikana, v****ti, ärsytti ja niin alko pt.täkin vissiin ärsyttää mun "huumori". Oli just sellanen olo treenin jälkeen etten enää ikinä haluu treenata. Heh. Kunnes kotona tajusin että ens viikolla on 2 pt ryhmätreeniä ja toinen niistä pt.n näyttö tai joku ja sitä tullaan arvioimaan. Pakkohan mun on sinne mennä, ehkä mä vedän suuni jesarilla umpeen ja piirrän siihen päälle leveän hymyn. Mutta ei mennyt ainakaan hukkaan treenit kuitenkaan kun koko viikonlopun on istuminenkin sattunut päästä varpaisiin eli on mulla lihaksia mutta ne on vaan jossain piilossa.  Ihana tyyppi tää pt ku jaksaa mua ja mun valitusta. Tai enhän mä valita mutta olen ahkera kommentoimaan joka välissä. Minä ja mun kommentit on aina välillä vähän omalaatuisia!

Seuraava viikko menee ruokailujen suhteen varmaan suht samalla kaavalla kun nytkin tai näin olen ainakin suunnitellut. Sit saakin tsempata kolmannen viikon kun alkaa vapaat. Vaikka ei ne yövuorotkaan aina niin helppoja oo kun jääkaapissa on ollu suklaakakkua ja kanslian lattialla kassillinen sipsiä ja muita herkkuja. Ei sillä että niitä ois tehnyt mieli syödä kun ei oo mun mutta niitä kun yön tuijottaa niin houkuttelee kummasta kipaisee kaupasta itsellekki jotain hyvää ensi yöks. Mutta en oo hakenu, ei enää sen jälkeen kun tajuaa kuinka paljon saa kuolemankielissä soutaa salilla että saa 20kaloriakin kulutettua. Saati sitten suklaapatukan verran.

Onko joku lukija muuten innostunut pudottamaan painoa? Jos on ni kertokaas tekin miten menee.

Tänään kävi hamstraamassa kaupasta seuraavat eväät tuleviksi öiksi :)

Smoothiet värkkäsin kotona ja niissä on vaihtelun vuoks rahkaa pilttiä ja mehukeittoa. Olevinaan muka maistuu erille kun ei syö lusikalla. Mansikat oli heräteostos, ei onneksi siitä pahimmasta päästä. Tuoksuu ne mansikoille ja jos oikein tsemppaa niin etäisesti maistuukin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti