maanantai 25. huhtikuuta 2016

Tavallista vaikeampi työpäivä


Olipa lauantaina vaikea työpäivä. Ihan aamusta asti teki mieli syödä, ja aivan kaikki olis kelvannut. Rahkaa ja mehukeittoa kuitenkin oli ainoastaan mukana. Kärvistelyä pari tuntia, sitten onneksi tuli töitä niin ettei kerinnyt ruokaa ajattelemaan. Sen verran pitkäksi meni, että paluumatkalla Tampereelta oli pakko pysähtyä syömään, aamupalasta oli kulunut jo viitisen tuntia, eli hiukan liian kauan. Säännöllinen syöminen kun olis paras vaihtoehto. Pikaruokapaikoista valkattiin subway. Siellähän sai käydä silloin Superdieetin tankkauspäivänä, joten oon aatellu että subi sillon tällön ei kaada venettä.

Subin jälkeen paluu asemapaikkakunnalle. Hirvee suklaanhimo. Työpari tahtoo kauppaan. No silloinhan mennään kauppaan. Mutta mä jäinkin autoon istumaan. En vaan voinu mennä sinne sisälle, koska aivan satavarmasti oisin ostanu suklaata tai jotain muuta hyvää. Kiitin itseäni, että olin ollu edellisenä päivänä järkevä ja käynyt kaupassa. Mulla oli aseman jääkaapissa kaikkea tarpeeksi.

Asemalla menin tunniks nukkuun, koska silloin ei tee mieli mitään kun on unten mailla. Tunnin päästä alkoi viides HIFK-Tappara finaalipeli. Leiriydyttiin toimistoon ja kaivettiin ruutu+-palvelu ja telkkari esiin. Ekan erän mietin että mitähän seuraavaks söis.. Erätauolla menin ja otin jääkaapista kaupan valmiin kana-ceasarsalaatin jota tuunasin itse paprikalla, tomaatilla ja kesäkurpitsalla. Pepsimax siihen kaveriks ja takas toimistolle kattoon tokaa erää. Suklaata ois tehny mieli. Tapparan perkele teki maalin ja mä halusin lisää suklaata.

Laitetaan tähän väliin kuva mun mahasta, oon siihen aika tyytyväinen vaikka nää finaalipelit on menny vähä miten sattuu, ainaki nää kaks viimestä. Kuva otettu Hakamettässä perjantaina. Ihan komee on :)


Kolmannessa erässä Tappara teki taas maalin, ja voi luoja millä tavalla. Aivan paskaa. Jäi vielä pelin loppulukemiks. Mutta minkäs teet, nyt on suunta vaan ylöspäin. Eli huomenna Tapparaa turpaan Hakamettässä ja silleen!

Loppuiltahan meni ihan masistellessa pelin lopputulosta. Ei jaksanu mennä salillekkaan. Opiskelija tuli ja sit ajettiin pari kyytiä, joten peli unohtu. Mut paluumatkalla asemalle ajettiin Hesburgerin ohi. Ja mulla oli taas nälkä. Arvakkaa poikettiinko? No ei tod! Menin asemalle syömään rahkaa.. Ja sit nukkuun ettei vaan tuu enää mieli mitään. 

Että semmosta. Joskus on vaikeita päiviä ja joskus helpompia. Mutta yks juttu. Jos ja kun HIFK voittaa kultaa, sit mä syön suklaata! Voi olla että syön jos häviääkin :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti